marți, 11 martie 2008

Dumnezeu vegheaza invizibil si vizibil.

Aleg sa ma incred in tine Doamne- indiferent de ce mi s-ar intampla in viata.Iti multumesc Tata ceresc si pentru ca ai adus in viata mea crize mari.Dar ai lasat intotdeauna sa imi focalizez atentia asupra TA- si nu asupra lucrurilor ce ma inconjoara. Stiu ca Tu esti in control in mijlocul suferintelor, necazurilor si incercarilor. Tu esti Puterea mea. Iti multumesc ca mi te descoperi ca Cel ce sustine pamantul, lumea si sufletul meu. Te ador si iubesc Suveranul inimii mele.Tu esti in control. Tu sustii si consolidezi inima si viata mea.Ajuta-ma sa iti fiu supus Voii tale si lucrarilor tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică