luni, 3 decembrie 2007

a wise quote...






Jim Elliot









Tanar misionar. Poate cele mai cunoscute cuvinte pe care le-a rostit Jim Elliot vreodata sunt urmatoarele: "Nu e nebun cel ce renunta la ce nu poate pastra ca sa castige ce nu poate pierde." Jim Elliot si-a daruit viata lui Dumnezeu. A considerat ca e o slujire rezonabila si a cules o rasplata vesnica.



mai jos aveti chiar notitele lui.. ...













"He is no fool who gives what he cannot keep to gain that which he cannot lose."

2 comentarii:

  1. wow! imi placea jim elliot, imi placea citatul asta.. acum l-am si vazut si i-am vazut si scrisul! :) de unde ai mai luat si notitele lui? f tare.. intregul tau blog este plin de cuvinte intelepte, folositoare si frumoase, ca un depozit plin cu hrana pentru vremurile de foamete. Domnul sa te ajute sa continui sa il imbogatesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Beta,ma rog ca intreaga mea viata sa fie folositoare si frumoasa pentru Imparatul si semeni.

    Multumesc si de aprecierea legata de blog. Sa apelam la Cuvantul vietii si la Apa Vietii cand suntem in flamanzire.
    Ferice va fi de cei insetati si flamanzi dupa Neprihanirea lui Christos.
    Te salut cu Pacea Lui.

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică